About us Store Members Career
For companies Alumni
Sign In Sign Up

Companies Career Day

Workshops

ING Blackbelt:

Werken aan de bank van de toekomst, hoe klinkt dat je in de oren? Dat is precies wat je doet als Blackbelt bij ING. Blackbelts helpen de bank vernieuwen en klantprocessen verbeteren. Ze werken aan complexe vraagstukken, samen met squads, customer loyalty teams of operationele teams. Hun doel? Resultaat voor onze klanten bereiken.

Tijdens de Economische Carriѐredagen 2019 zijn de ING Blackbelts aanwezig met een workshop incl. case. Een mooie kans om kennis te maken met een aantal van onze consultants! We staan uitgebreid stil bij het werk wat we doen binnen ING en middels een real-life case zul je zelf ook proeven aan het werk wat we doen.

Wil jij meehelpen de bank van de toekomst vorm te geven? Veel leren in korte tijd, jezelf razendsnel ontwikkelen én met je werk direct impact maken op de klanten van ING? Als je die verantwoordelijkheid aandurft, pas je mogelijk goed in het jonge ambitieuze Blackbelts team. Wij staan open voor starters én voor stagiairs met een ‘excellent academisch trackrecord’ (VWO + universitair) en die de Nederlandse taal machtig zijn. En ook als je niet bij de workshop bent kun je natuurlijk altijd een kijkje nemen op www.ing.nl/blackbelts of een mailtje sturen naar blackbelts@ing.nl.

PWC:

PwC is een netwerk van firma’s in 158 landen met meer dan 250.000 mensen, waarvan ruim 5.000 in Nederland. Wij zien het als onze taak om kwaliteit te leveren op het gebied van assurance-, belasting- en adviesdiensten.

Een wereld vol kansen
Jouw carrière is wat het is: van jou. Jij bepaalt, wij bieden je de kansen.
Op uitdagend werk dat er toe doet. Om het maximale uit jezelf te halen.
Om mee te bouwen aan vertrouwen in de maatschappij en een bijdrage te
leveren aan het oplossen van belangrijke problemen.
Leren en inspireren
Je wordt intensief begeleid en er is volop ruimte voor jouw ambitie
en persoonlijke keuzes. We bieden afwisselende werkzaamheden bij
vooraanstaande klanten. Je hebt toegang tot een wereldwijd netwerk
en deelt je kennis, ideeën en vragen met de beste professionals uit je
vakgebied. Je werkt in multidisciplinaire teams met collega’s die elkaar
inspireren. Ook daarom vind je bij PwC veel mensen met verschillende
opleidingen en culturele achtergronden.
Verras jezelf en je klanten
Om onze klanten te verrassen, blijven we zoeken naar nieuwe invalshoeken.
Daarom helpen we je graag verder bij het ontdekken van je sterke punten.
Met coaching, inspirerende collega’s, opleidingen en de mogelijkheid te
switchen tussen sectoren en vestigingen. Of je gaat een korte of langere
periode naar het buitenland. Als het om jouw ontwikkeling gaat, kent PwC
geen grenzen.
Kijk voor actuele evenementen, stages en vacatures op pwc.nl/carriere.
Marktlink: Marktlink is een onafhankelijk advieskantoor dat ondernemers begeleidt bij fusies, overnames, waarderingen, financieringen, herstructureringen, opvolgingsvraagstukken, ‘buy-outs’ (MBO) en ‘buy-ins’ (MBI). Hiervoor beschikken wij over alle benodigde specialismen om een volledig traject, van eerste oriëntatie tot overdracht bij de notaris, op een professionele en deskundige wijze te kunnen verzorgen. Marktlink begeleidt circa 80 transacties op jaarbasis en richt zich daarbij op het segment midden- en kleinbedrijf in alle sectoren. Op dit gebied is Marktlink sinds 1996 actief en is inmiddels uitgegroeid tot één van de grootste onafhankelijke advieskantoren in deze markt. Marktlink opereert landelijk vanuit de kantoren Amsterdam, Deventer, Drachten, Gouda en ‘s-Hertogenbosch. Internationaal zijn wij actief vanuit Antwerpen (België) en Düsseldorf (Duitsland).
Bij Marktlink staan mensen centraal. Daarom wordt onze bedrijfscultuur gekarakteriseerd door wederzijdse waardering en samenwerking, gebaseerd op partnerschap. Iedereen die bij ons werkt maakt vanaf dag één deel uit van een gedreven, inspirerende omgeving waar tegelijkertijd een familiegevoel heerst. Zo ontvangt elke starter een gepersonaliseerd onboarding programma in de week voordat hij of zij begint. Elk individu levert een belangrijke bijdrage aan ons succes. Dit doen we door goed samen te werken, zowel intern als met onze opdrachtgevers. Werken bij Marktlink is dan ook een way of life.Als fusie- en overnamespecialist in het MKB zijn wij de link met de markt. Iedereen is extreem leergierig en oprecht geïnteresseerd in de wereld van de ondernemer. Medewerkers worden vanaf dag één betrokken bij het volledige proces en hebben invloed op het resultaat. Dit betekent naast een solide financiële analytische achtergrond ook lef, sterke communicatieve vaardigheden en een luisterend oor.Naast het dagelijks begeleiden en adviseren van gepassioneerde MKB-ondernemers tijdens misschien wel de spannendste periode van hun carrière, zijn er nog veel meer dingen die we leuk vinden aan werken bij Marktlink. Hieronder een kleine greep uit onze favorieten.

Flynth; will give 2 workshops back to back 1 on “Intergrated Reporting” by two colleagues out of Audit. And “Due Diligence” given by two colleagues out of Deal-Advies.
Maak het verschil!Werken bij Flynth adviseurs en accountants betekent dat jij het verschil kunt maken. Omdat jij werk wilt doen dat ertoe doet. Omdat je hecht aan plezier in je werk en jij je graag verbindt met de regio waar je woont en werkt.

Wie zijn wij?

Flynth adviseurs en accountants is met ruim 1.500 medewerkers en zo’n zestig vestigingen het grootste advies- en accountantskantoor voor het Nederlandse midden- en kleinbedrijf. Wat ons bijzonder maakt, is dat wij de professionaliteit van een groot kantoor weten te combineren met de persoonlijke betrokkenheid van een klein kantoor. Ideaal voor een aanstormende, getalenteerde accountant of adviseur zoals jij. Iemand met een gezonde ambitie die graag het verschil maakt voor klanten, de maatschappij, maar ook voor zichzelf. 

Werk dat ertoe doet

Accountant of adviseur kun je worden omdat de wereld van de financiële cijfers je aanspreekt, maar ook vanuit een maatschappelijke drijfveer. Om mensen verder te helpen, ze bij te staan en te weten dat je iets kunt betekenen. Niet alleen voor de ondernemer om de hoek of door gastcolleges te geven aan een hogeschool of universiteit, maar ook voor organisaties in ontwikkelingslanden. Die helpen wij met kennis en ideeën. Mooi voorbeeld is ons partnerschap met Agriterra. In dit samenwerkingsverband geven wij op projectbasis bedrijfskundig en financieel advies. Als adviseur bij Flynth sta jij dus midden in de maatschappij en heb je zowel oog voor de zaak als voor de mensen. 

Werken met plezier

Werken bij Flynth betekent dat je volop kansen krijgt om je je te ontwikkelen. Wij faciliteren je daarin met een ruim aanbod aan trainingen en opleidingen. Wij zetten volop in op duurzame inzetbaarheid. Niet alleen door te kijken naar jouw talenten en mogelijkheden, maar ook door je een goede werk-privébalans te bieden. Bijvoorbeeld met parttime werken, flexibele werktijden en thuiswerken. Geen file, geen stress! En wat ons ook aantrekkelijk maakt: wij hebben bevlogen, multidisciplinaire teams, waarin je geen concurrent van elkaar bent, maar echte collega’s die elkaar het beste gunnen. Ambitie, duurzame inzetbaarheid, werk-privébalans en teamspirit: check!

Werken in jouw regio

Geen regio in Nederland of er is wel een Flynth-vestiging. Midden in de maatschappij staan, betekent dicht bij de klant willen zijn. Voor jou biedt dit geweldige kansen, omdat jij met bedrijven werkt uit je persoonlijke omgeving. Zo kun jij voor lokale en regionale ondernemers het verschil maken in jouw eigen regio. 

Aan de slag!

Wil jij een stage of afstudeeropdracht bij ons doen? Dit kan op alle vakgebieden: accountancy, audit, belastingadvies, juridisch advies of bedrijfskundig advies. Als stagiair laten wij je met zo veel mogelijk verschillende projecten en teams kennismaken. Ook als starter ben je bij ons aan het goede adres. Je kunt rekenen op een intensieve begeleiding. Als junior ontvang je begeleiding van een ervaren collega en wanneer je al de nodige ervaring hebt, krijg je een sparring partner die je in je beginperiode op weg helpt. 

Meer weten over ons?

Kijk op onze website of neem contact op met onze campusrecruiter Phylicia Akkermans via 06-51899179 of via phylicia.akkermans@flynth.nl.

Presentations

Qompas: Qompas will give a short workshop regarding how to present yourself in an interview. During the market they will give personal career advice.

Fincade:

Je weet dat je carrière wilt maken in Finance, maar nog niet wat jou in dit vakgebied het beste ligt. Je wilt ontdekken wat je mogelijkheden zijn en wat je daarvoor nodig hebt. Komt dit je bekend voor? Ontdek samen met Fincade hoe jij supersnel een Finance topper wordt! Stap in ons Finance Traineeship, krijg intensieve begeleiding, uitdagende opdrachten bij interessante bedrijven, krijg de kans om door te groeien tot bijvoorbeeld (Business) Controller en doe 5 jaar werkervaring op in 2 jaar tijd.

Fincade is een klein detacheringsbedrijf, met korte lijntjes en veel persoonlijke aandacht. Wij kennen jou en jij kent ons. Maak kennis met onze algemeen directeur, hij verzorgd een presentatie over jouw mogelijkheden bij Fincade op 21 november 2019

CBS: The CBS (Central Bureau of Statistics) was founded in 1899 as there was a need for independent, reliable information to better understand and research societal issues. CBS has grown into an innovative organization that actively responds to the needs of society. All gathered information is shared with governments, politicians, scientists, media and other organizations. CBS creates the possibility that debates can take place and decisions can be made with reliable statistical information.

Ormit:

Je hebt jouw cv verrijkt met prachtige ervaringen. Hieruit blijkt potentie en jij weet dan ook zeker dat je het in je hebt grootse dingen te bereiken. Maar wat nu? In welke rol blink jij uit? In welke organisatiecontext ben jij het meest succesvol? De keuzes aan het begin van je carrière zijn essentieel, maar niet altijd makkelijk. Verken de mogelijkheden met ons en start jouw ORMIT avontuur!

In dit traineeship ga je van opdracht naar opdracht. Bij elk van onze partners – stuk voor stuk topbedrijven – krijg je een duidelijke uitdaging en realiseer je meteen impactvolle projecten. Hallo beste versie van jezelf! Hier leer je lessen voor het leven.

Een voorbeeld: vandaag start je als project coördinator bij Heineken. Je volgende stop na zes maanden: business analyst bij DELA. En een jaar later ben je team lead operations bij DSM. Dit is natuurlijk maar één voorbeeld. We werken samen met circa 30 bedrijven, zo kunnen we altijd de opdracht kiezen die het best bij jouw ontwikkeling past.

Na 2 jaar te ontwikkelen in verschillende opdrachten, weet je precies wat je wilt en waar je energie uit haalt. Vanuit die inzichten stippelen we een pad uit naar je droombaan.

Veel ORMIT’ers starten na hun traineeship in één van de organisaties waar ze een opdracht hebben geleid. Of net ergens helemaal anders.

BrightStone Group: BrightStone Group is a specialist in Finance, Risk, Audit & Compliance. They support senior management of businesses with complex issues within these domains. Their clients are active in different sectors and they strive, just like BrightStone Group, for the highest quality and the best possible results.

Infotopics: Infotopics helps organizations to understand and tell the stories that are locked up in their data. Not only data-experts, but also the employees in “the business” should have access to the right data in order to make good decisions. This goal can be reached through efficient consultancy and training people. They want to implement self-service Business Intelligence.

PGGM:  PGGM is a pension fund service provider and manages the pensions for different pension funds, the affiliated employers and their employees. On June 30, 2018, they managed pension assets worth EUR 215 billion. They have set themselves three important challenges: to devise a new sustainable pension contract, to communicate openly and honestly with their clients’ participants, and to ensure their costs are transparent.

EY: At EY each of us strives for better in everything we do. It’s how we approach our work with each other and with our clients.

To address our clients’ toughest challenges we need diverse thinkers who see those challenges from every perspective. So we hire curious people with a variety of skills — accounting, cyber, business, AI, tax, data analytics and more — from diverse backgrounds.

At EY, we embrace change by constantly bringing in new tools and technology to future-proof our people and our business. We create opportunities for our people to build a better working world for themselves and those around them.

That sounds like a massive ambition, and it is, but we never forget that the only way to get there is through the individual efforts of each person at EY. And though we are a large global organization, that’s how you’ll be treated: as a unique and valuable individual. With a culture of mentoring and support, driven by dialog and conversations, you will find people here as invested in your career as you are.

Whether you’re new to the profession, an executive, a university student, a school leaver, an experienced professional or an EY alumnus looking to return or refer someone to EY, we invite you to explore careers at EY.

Company market

Joust: is the bridge between motivated young professionals and ambitious clients. We are a young company located in Utrecht and are looking for young professionals with a field of expertise in Finance & Control, Data Analytics, Information Management and Business Administration. We address (recent) graduates with 0 – 4 years of experience on a daily basis and match these young professionals with interesting companies, in the form of a traineeship. Joust offers you as a young professional the change to gain relevant working experience and the opportunity to become a permanent employee in the company after 12 months. 

The ‘future’ is an abstract concept: what are ‘competences’ and how to recognize ‘talent’? We help you recognizing and concretizing your abilities and possibilities. Joust is a profiler: we foresee and get to the bottom of what you want and what you are able to. Joust asks, hunts and knows how to surprise. 

It is our ambition to upgrade your career, by providing you with thé best start of your professional life. Your talents and motivation, combined with our network and experiences, is the recipe for a high success rate. We have a great track record in the area of innovative questions in Finance, Control, IT and Business Administration 

Your traineeship will start with a Personal Talentmangement Plan, to determine what you need to learn and be able to do in order to reach your dream job. Afterwards, we use coaching, peer supervision and training to make sure you reach the discussed goals. We have an eye for the development of both your hard and soft skills, which makes your traineeship challenging, broadly orientated and above all: the perfect combination of skills you’ll need in order to take your career to a higher level. 

Our approach is personal and we are able to act fast. We make sure our clients are unburdened by our energetic and critical young professionals, who will be guided by specialists with large experience and knowledge of working with recent graduates. This process is supported by our key values of sharing knowledge, professional growth and peer discussions. 

Our trainees are working at different clients, all recognized for their authority in their branches. Examples are the ABN Amro, Rabobank, Vesteda, UMC Utrecht, LidL and many more! 

So, are you looking for a custom-made traineeship or are you open for challenges and want to get inspired? We would love to get in touch with you! Follow us on LinkedIn, Instagram and Facebook and visit our website https://www.joust.nl/ to read more about our current vacancies. 

Contact us on (085 0645658) or (info@joust.nl)

ISS: Looking for new Global Management Trainees.

Kasparov: is dé intermediair voor Financials en dé werkgever voor Interim Financials .
Vanuit onze Watertoren aan de rand van het Bredase centrum werken wij voor een groot
aantal mooie klanten in de regio`s Noord-Brabant en de Randstad. Sinds januari 2019
hebben wij ook een kantoor geopend in Gouda zodat wij ook actiever zijn in de Randstad.

Via onze Werving & Selectietak helpen wij je als financial aan mooie vacatures direct bij
onze klanten in dienst. Na een kennismaking met een van onze consultants stellen we je
direct voor bij onze klant en bij een wederzijds enthousiasme start je na deze procedure
als vaste medewerker direct in dienst van dit bedrijf.

Daarnaast zijn wij met onze Interim tak ook een werkgever voor financials. Als Interim
Financial kom je vast in dienst bij Kasparov (met doorlopend salaris, het Kasparov
College en een auto) en vervul je op projectbasis verschillende opdrachten bij onze
klanten. Zeg maar geoorloofd jobhoppen. Zo kan het dus zijn dat je achtereenvolgens
werkzaam bent op de financiële afdeling van een Duitse autoproducent, een bekend
modehuis en een internationale projectenorganisatie.

Het Kasparov College
Kasparov positioneert zich als een echte specialist op het gebied van finance en daarom
bieden wij onze Interim Financials ook ruime mogelijkheden zich optimaal te ontwikkelen
als financial. Dit doen wij met ons eigen Kasparov College. Dit is een driejarig
geaccrediteerd opleidingsprogramma waar we je opleiden tot Certified Business Partner
Finance & Control. De docenten van Kasparov College zijn aangesloten bij relevante
kennisnetwerken en zijn veelal zelf financieel specialist. Zo worden wetenschappelijke
inzichten op een praktische manier vertaald naar het opleidingsprogramma.

Solliciteren
Wanneer je bijna bent afgestudeerd, maar voor jezelf nog geen duidelijk beeld hebt wat
voor mogelijkheden er binnen het werkveld allemaal zijn, vind je in Kasparov ook een
goede sparringpartner. Ons team vertelt je graag over de mogelijkheden die er op vaste
basis bij onze klanten liggen en legt je vervolgens ook uit wat het nu precies inhoud om
je carrière te beginnen als Interim Financial.

Solliciteer direct of neem contact op met Jaco de Pee, Manager Recruitment bij Kasparov.
Hij is bereikbaar via 076-5145705 of via jaco@kasparov.nl.

Voor meer informatie kun je terecht op onze website: www.kasparov.nl

RTL: Soon to be announced.

PGGM ECR KPMG NBA